Wraps small

Nieuw foodconcept: ‘Heerlijk & Eerlijk’

Actualiteit

Samen met Hotel de Bilderberg streven we naar de ultieme leer-en gastervaring die verder gaat dan wat andere trainingsbureaus bieden. Daarin speelt onder meer het door ons samen ontwikkelde foodconcept ‘Heerlijk & Eerlijk’ een belangrijke rol.

Eetmomenten zijn bij uitstek de momenten om even nieuwe energie op te doen en bij te kletsen met je mededeelnemers. Samen met onze partner Hotel de Bilderberg en een externe foodconsulent zijn we op zoek gegaan naar de behoeftes van onze deelnemers en de huidige food-trends.

Vier beloftes

Na meerdere besprekingen met onder andere een foodconsulent, enquêtes en proeverijen… Zijn we live gegaan met het nieuwe foodconcept ‘Heerlijk & Eerlijk’ in de House of Influence! We serveren gerechten die verrassen door gebruik te maken van streekproducten, vergeten groenten en buitenbeentjes. We stappen af van de bekende buffetten en nemen je vanaf nu dagelijks mee op reis naar nieuwe smaaksensaties en mooi uitziende gerechten. Elke dag heeft zijn eigen thema en de gerechten sluiten daar naadloos op aan. Hotel de Bilderberg doet ons 4 beloftes: duurzaam, lokaal, eerlijk en uit het seizoen.

‘‘Transparantie over de kwaliteit en herkomst ervan, individuele keuzevrijheid, duurzaamheid en de manier en het tijdstip van serveren en presenteren, maar ook de omgeving waar gegeten wordt, doen er hierbij toe. Alles is erop gericht om optimale condities te creëren voor de trainingsdeelnemer”, aldus Arlette Gilbert, commercieel directeur bij Bilderberg Hotels.
House of Influence

House of Influence

Trainen kan overal, maar is nergens zo impactvol als hier. Onze eigen locatie waar de voorzieningen perfect afgestemd zijn op jouw leerproces.

Bekijk locatie