Nieuw foodconcept: ‘Heerlijk & Eerlijk’

Geschreven op juni 8, 2021 – Categorie: Actualiteit

Deel via

Nieuw foodconcept: ‘Heerlijk & Eerlijk’

Nieuw! Foodconcept ‘Heerlijk & Eerlijk’

Samen met Hotel de Bilderberg streven we naar de ultieme leer-en gastervaring die verder gaat dan wat andere trainingsbureaus bieden. Daarin speelt onder meer het door ons samen ontwikkelde foodconcept ‘Heerlijk & Eerlijk’ een belangrijke rol.

Eetmomenten zijn met uitstek de momenten om even nieuwe energie op te doen, bij te kletsen met je mededeelnemers en rustig de dag door te nemen. Samen met onze partner Hotel de Bilderberg en een extern foodconsulent zijn we op zoek gegaan naar de behoeftes van onze deelnemers en de huidige food trends.

4 beloftes

Na meerdere besprekingen met onder andere een foodconsulent, enquêtes en proeverijen… Zijn we live gegaan met het nieuwe foodconcept ‘Heerlijk & Eerlijk’ in de House of Influence!  We serveren gerechten die verrassen door gebruik te maken van streekproducten, vergeten groenten en buitenbeentjes. We stappen af van de bekende buffetten en nemen je vanaf nu dagelijks mee op reis naar nieuwe smaaksensaties en mooi uitziende gerechten. Elke dag heeft zijn eigen thema en de gerechten sluiten daar naadloos op aan. Hotel de Bilderberg doet ons 4 beloftes: duurzaam, lokaal, eerlijk en uit het seizoen.

‘‘Transparantie over de kwaliteit en herkomst ervan, individuele keuzevrijheid, duurzaamheid en de manier en het tijdstip van serveren en presenteren, maar ook de omgeving waar gegeten wordt, doen er hierbij toe. Alles is erop gericht om optimale condities te creëren voor de trainingsdeelnemer”, aldus Arlette Gilbert, commercieel directeur bij Bilderberg Hotels.

Deel dit artikel via

Gerelateerde artikelen

Invloed in het dagelijkse leven

Benieuwd hoe invloed werkt in de praktijk? Lees het op onze blog.

Lees alle artikelen