Naar de hoofdinhoud Naar de navigatie

Incompany: Invloedrijk Communiceren

Ontdek in onze communicatie training hoe je meer bereikt door jouw communicatie flexibel af te stemmen op de ander.

 

Icompany invloedrijk communiceren

Je hebt geen invloed op wat er gebeurt. Wel op hoe je reageert.

Tijdens deze intensieve training leren medewerkers om gericht en verbindend te communiceren; afhankelijk van doel, de situatie en wie je voor je hebt. Het is een compact programma, waarin ze de theorie van het Invloedmodel® eigen maken en direct leren inzetten. Er is volop feedback tijdens de vele praktijkoefeningen. Zo leren je medewerkers om met veel overtuiging om te gaan met weerstand, te inspireren, samenwerken, te confronteren en te motiveren.

Waarom een incompany training bij Bureau Zuidema?

Maatwerk voor Impact

Geen standaard programma’s, maar trainingen die volledig zijn afgestemd op de behoeften van jouw organisatie. Samen met onze ervaren trainers ontwikkelen we een traject dat perfect aansluit bij jullie doelen.

Het Invloedmodel® als Fundament

Onze trainingen zijn gebaseerd op het krachtige Invloedmodel®, ontwikkeld aan Harvard. Dit model helpt je team om op een strategische en effectieve manier te communiceren en invloed uit te oefenen in diverse situaties​.

Ervaring en Expertise

Al sinds 1962 trainen wij professionals op een eigenzinnige en activerende manier. Met meer dan 150.000 getrainde professionals weten we wat werkt​. Onze trainers hebben allemaal meer dan 1000 vlieguren voor de groep, wat betekent dat ze precies weten hoe ze jouw team kunnen uitdagen en laten groeien​.

Bij ons of bij jullie?

Trainingen kunnen plaatsvinden op onze eigen ‘House of Influence’ locaties, midden in de prachtige Veluwse bossen of in het moderne NDSM-werf gebied in Amsterdam. Liever op een locatie naar keuze? Wij komen naar jullie toe​.

Dit kunnen deelnemers, als ze training hebben afgerond

  • Met veel overtuiging om te gaan met weerstand,
  • inspireren,
  • samenwerken,
  • Confrontaties aangaan
  • Schakelen tussen communicatiestijlen
  • de (non)verbale signalen van anderen lezen en daar adequaat op reageren