Vragen? Bel, mail of chat met ons!

We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:30 uur. E-mails en terugbelverzoeken beantwoorden wij zo snel mogelijk.

Snel en gemakkelijk

Stel je vraag via onze chat. We beantwoorden deze op werkdagen binnen 5 minuten.

Chat met ons

Direct en persoonlijk

Bel op werkdagen met ons voor een vraag of persoonlijk advies. We nemen de tijd voor je.

Bel +31 33 434 58 00

Wanneer het uitkomt

Nu geen tijd om te bellen? Laat je gegevens achter en we bellen je z.s.m. terug.

Bel mij terug

Neem de tijd

Mail naar info@zuidema.nl of stel je vraag via ons formulier. Je krijgt binnen één werkdag antwoord.

Stel je vraag

Veel gestelde vragen

In onze FAQ beantwoorden we zoveel mogelijk vragen. Wellicht vind je hier wat al wat je nodig hebt.

Bekijk FAQ

Invloed Special

Lees alles over onze trainingen, invloedgedrag en onze visie op leren. Ontdek hoe je invloedrijker wordt!

Download trainingsgids

Adres

Bezoekadres Bureau Zuidema HQ

Ons hoofdkantoor is gevestigd in Leusden. Vanuit hier managen wij onze dagelijkse werkzaamheden. Zoek je het adres van ons training centre, de House of Influence? Klik dan hier.

Bezoekersadres

Olmenlaan 4, 3833 AV Leusden

Postbus

Postbus 127 3830 AC Leusden

KVK

Bureau Zuidema B.V. 31023330

Openingstijden

Ma t/m vr, van 08.30 t/m 17.30 uur


Bekijk de route

FAQ

Veel gestelde vragen

Wat zijn de arrangementskosten voor het hotel?

De arrangementskosten verschillen per training. Je kunt ze vinden op de website bij de desbetreffende training. De prijzen voor het arrangement zijn exclusief 21% btw.

Ik blijf niet overnachten. Waarom betaal ik toch arrangementskosten?

De arrangementskosten omvat meer dan alleen de hotel overnachting. Onder de arrangementskosten vallen: de zaalhuur, onbeperkt koffie, thee en ijswater (gedurende de dag) en de lunch. De trainingen met avondprogramma bevatten ook nog een snack en een diner (inclusief drankjes). Eten en drinken dat je buiten het arrangement om bestelt, wordt door het hotel in rekening gebracht.

Ik wil verschillende deelnemers opgeven voor een open inschrijving; kan ik korting krijgen of een speciale prijsafspraak maken?

Neem hiervoor contact op met één van onze accountmanagers. Die kijkt samen met jou naar de mogelijkheden.

Waarom kan ik kiezen tussen een factuur met 21% btw en één met 10% btw-correctie?

Mocht het voor jouw organisatie niet mogelijk zijn om btw af te trekken, dan kunnen we je een btw-vrije factuur sturen. Op deze factuur brengen wij een 10% btw-vrij correctie in rekening om de kosten te kunnen dekken. Indien je hier gebruik van wenst te maken, dan kun je dit aangeven op het inschrijfformulier.

Zijn de arrangementskosten in- of exclusief btw?

De arrangementskosten zijn exclusief btw. Afhankelijk van je keuze wordt er op de gehele factuur 21% btw, of 10% btw-vrij correctie gerekend.

Kan ik gratis parkeren bij het hotel?

De parkeerkosten verschillen per hotel. Voor meer informatie over parkeermogelijkheden kun je contact opnemen met onze Customer Service.

Ik wil graag een voorovernachting boeken. Is dit mogelijk en zo ja, wat kost dit?

Uiteraard kunnen wij een voorovernachting voor je boeken. De kosten hiervoor verschillen per hotel. Neem contact op met onze Customer Service voor meer informatie.

Wij willen voor onze medewerkers graag een training op maat verzorgen. Is dit mogelijk?

Uiteraard is dit mogelijk. We denken graag met jullie mee over een training die aansluit op jullie wensen. Neem hiervoor contact op met één van onze accountmanagers.

Ik heb al een optie op een training en wil me graag inschrijven. Hoe maak ik mijn optie definitief?

Dit doe je door in de optiebevestigingsmail op de link te klikken. Hiermee word je automatisch doorgelinkt naar het aanmeldingsformulier. Indien de training vol is, word je doorgelinkt naar de wachtlijstaanmelding. Omdat je al een optie op de training hebt staan zullen wij de wachtlijstaanmelding daaraan koppelen en geldt deze als een definitieve inschrijving. Je kunt je ook opnieuw inschrijven via de website. Wij koppelen jouw optie en inschrijving dan intern.

Wat is het verschil tussen een wachtlijst en een optie?

Wachtlijst: De training is volgeboekt. Wel kan je je nog aanmelden. Je bent echter niet verzekerd van een plek, omdat mensen die een optie hebben geplaatst voorrang hebben. Optie: Je hebt een training gevonden die aansluit bij jouw wensen. Misschien wil je er nog heel even over nadenken of je hebt nét wat extra tijd nodig om één en ander te regelen voor je inschrijving. Door een optie te plaatsen reserveer je vrijblijvend een plek in de training. We houden deze plek voor je vast tot uiterlijk 6 weken voor aanvang van de training. Per e-mail ontvang je de exacte vervaldatum van je optie. Zorg ervoor dat je jouw optie voor deze datum bevestigt zodat je gegarandeerd deelneemt aan de training.

Kost het geld om een optie te plaatsen en tot wanneer is deze geldig?

Een optie is geheel vrijblijvend. Hier zijn dus geen kosten aan verbonden. De optie is tot 6 weken voor aanvang van de training geldig. Wel kunnen wij de optie eerder laten verlopen wanneer de training volgeboekt is. Uiteraard word je hier altijd eerst van op de hoogte gesteld.

Ik wil mijn optie definitief maken, maar kom bij de aanmelding voor de wachtlijst. Klopt dit?

Indien je jouw optie definitief wilt maken, klik je op de link in de optiebevestiging. Hiermee word je automatisch doorgelinkt naar het aanmeldingsformulier. Indien de training vol is, word je doorgelinkt naar de wachtlijstaanmelding. Omdat je al een optie op de training hebt staan zullen wij de wachtlijstaanmelding daaraan koppelen en geldt deze als een definitieve inschrijving.

Ben ik bij de meerdaagse trainingen verplicht te blijven overnachten?

Je bent niet verplicht om te overnachten, wel raden we je dit aan. De trainingsdagen zijn vaak intensief en het helpt om er écht even helemaal uit te zijn. Even geen haast, geen reistijd, geen zaken die thuis je aandacht opeisen, maar volledige focus op jezelf en jouw leerproces. Daarnaast horen we van veel deelnemers terug dat ze het als waardevol ervaren om de trainingsdagen samen met de trainingsgroep af te sluiten in de vorm van een diner of borrel. Dit levert vaak nog extra momenten van bezinning en reflectie op.

Ik ga een training in het buitenland volgen. Kan ik mijn arrangement verlengen?

Mocht je extra dagen in het buitenland willen blijven, dan kun je uiteraard je verblijf verlengen. Neem hiervoor contact op met Jan Vos van ons reisbureau Vos & Van Loon Partners. Hij kan je precies vertellen wat er allemaal mogelijk is en welke eventuele kosten de wijziging met zich meebrengt. Je kunt Jan Vos bereiken op telefoonnummer 020 419 71 71.

Is het mogelijk om niet met collega's in dezelfde trainingsgroep te komen?

Het is niet gebruikelijk dat wij controleren of er collega’s bij elkaar op de training zitten. Mocht je bij jouw optie of aanmelding expliciet vermelden dat je niet met collega’s op dezelfde training zou willen, dan houden wij hier uiteraard rekening mee. Indien er zich toch een collega aanmeldt bij dezelfde training, nemen wij contact met je op.

Wat zijn jullie annuleringsvoorwaarden?

Klik hier voor onze annuleringsvoorwaarden.

Wanneer weten jullie of de training definitief doorgaat?

Uiterlijk vier weken van tevoren weten wij of de training definitief doorgaat. Mochten er op dat moment onvoldoende deelnemers voor de training zijn aangemeld, dan nemen wij contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.

Wat is het verschil tussen de training Inzicht in Invloed® 1x5 dagen en die van 2x3 dagen?

Inzicht in Invloed® 1x5 dagen: Een 5-daagse training plannen is misschien een uitdaging, maar door vijf aaneengesloten dagen te trainen op een externe locatie kom je helemaal los van het dagelijks leven en ben je optimaal gericht op de training. Inzicht in Invloed® 2x3 dagen: Twee keer drie dagen trainen valt vaak beter in te passen. Je hebt de mogelijkheid om tussentijds te toetsen waar je staat en de theorie tussendoor in de praktijk toe te passen. Inhoudelijk gezien verschillen de trainingen niet van elkaar.

Welke training past het beste bij mijn leerdoelen?

Je kunt hiervoor contact opnemen met onze Customer Service. Zij benaderen vervolgens één van onze trainers of adviseurs, die samen met jou naar je leerdoelen kan kijken.

Kan ik een masterclass volgen als ik nog niet eerder een training bij Bureau Zuidema heb gevolgd?

Een masterclass bouwt logischerwijs voort op één van onze volgende programma’s: Inzicht in Invloed®, Inzicht in Adviesvaardigheden® of Winnend Onderhandelen. Mocht je geen van deze programma’s gevolgd hebben, raadpleeg dan onze Customer Service. Zij kunnen je in contact brengen met één van onze trainers of adviseurs die samen met je kan kijken of een masterclass aansluit bij jouw leerdoelen en ervaring.

Moet ik een laptop meenemen naar de training?

Je hoeft geen laptop mee te nemen. Tijdens de training heb je beschikking over een iPad.

Hoe groot zij de groepen en welke garantie heb ik daarin?

De grootte van de groepen verschilt. Over het algemeen zitten er tussen de 9 en 18 personen in een training. Per 9 deelnemers zal er een trainer aanwezig zijn. We weten pas een aantal weken van tevoren hoeveel mensen er precies zullen deelnemen. Mocht je graag in een grotere of kleinere groep de trainingsdagen willen volgen, dan kun je dit aangeven in het opmerkingenveld van een optie of aanmelding.

Hoe laat begint en eindigt de training?

De tijden van de training verschillen per programma. Voor de exacte tijden kun je het beste contact opnemen met onze Customer Service. Indien je al deelnemer bent dan ontvang je het programma per mail en zullen de tijden ook in de Influence HUB staan.

Krijg ik voor deze training PE-uren?

NBA geregistreerde accountants ontvangen PE-uren voor het volgen van één van de geselecteerde programma’s. Een overzicht van deze selectie vind je op deze pagina. Tijdens het inschrijven kun je aangeven dat je graag PE-uren ontvangt.

Wat is het verschil tussen het programma Inzicht in Invloed® in het buitenland, en die in Nederland?

De inhoud van het programma in het buitenland en die in Nederland is inhoudelijk gezien hetzelfde. Het verschil van het volgen van het programma in het buitenland is dat je even helemaal uit je eigen omgeving bent. Dit kan ervoor zorgen dat je beter van je werk/ thuis kunt loskoppelen en nóg meer uit de trainingsdagen kunt halen. Daarnaast is het natuurlijk heerlijk dat je in de pauzes in een buitenlandse stad kunt rondstruinen.

Moet ik zelf de vlucht regelen als ik Inzicht in Invloed® in het buitenland wil volgen?

Je hoeft voor het volgen van ons programma in het buitenland zelf niets te regelen. De vluchtkosten zijn inbegrepen in het arrangement. Ons reisbureau Vos & Van Loon Partners neemt zelf contact met je op met betrekking tot de vluchttijden. Als deelnemer aan onze buitenlandse training ontvang je één totaalfactuur, inclusief accommodatie en vluchten.

Wat is de House of Influence?

De House of Influence is onze eigen trainingslocatie bij het hotel de Bilderberg in Oosterbeek.

Wat is het verschil tussen de House of Influence en de andere trainingslocaties?

In de House of Influence brengen we de beste ervaringen samen die we de afgelopen jaren in diverse hotels hebben opgedaan. De trainingszalen zijn speciaal ingericht voor onze trainingen en ook het eten en drinken is geheel afgestemd op jou en onze trainingsprogramma’s. Zo kunnen wij makkelijk inspelen op de behoeft van jou als deelnemer, zodat jij je optimaal kunt focussen op jouw eigen leerdoelen en het maximale uit de training kunt halen.

Is het mogelijk om in de House of Influence te blijven overnachten?

De House of Influence is een vleugel aan het hotel de Bilderberg in Oosterbeek. Deze vleugel is alleen toegankelijk voor deelnemers van Bureau Zuidema. Indien je een overnachting bij jouw training geboekt hebt, dan blijft je overnachten in het hotel de Bilderberg en kun je gebruik maken van de faciliteiten van het hotel.

Is het volgen van de training bij de House of Influence duurder dan op een andere locatie?

Nee, de kosten voor het volgen van een training bij de House of Influence zijn gelijk aan het volgen van dezelfde training op een andere locatie.

Verschilt de kwaliteit van een training bij de House of Influence van die op een andere locatie?

De kwaliteit van onze training en onze trainers is overal gelijk. Daarnaast trainen onze trainers op verschillende locaties. In de House of Influence kunnen wij je echter meer verdieping geven in de stof, meer inspireren en uitdagen met behulp van de technische mogelijkheden die wij daar ter beschikking hebben.

Blijft het nog wel mogelijk om een training op een andere locatie dan de House of Influence te volgen?

Uiteraard is het mogelijk om onze training op een andere locatie dan Oosterbeek te volgen. Op onze website vind je een compleet overzicht met alle beschikbare data en locaties.

Welke trainingen worden gegeven in de House of Influence?

In de House of Influence worden verschillende trainingen gegeven. Op zuidema.nl/house-of-influence staat onderaan de pagina een overzicht van alle trainingen die op korte termijn gepland staan voor deze locatie.

Wat is de HUB?

De Influence Hub is ons digitale leerplatform. Hier in vind je alle nodige informatie met betrekking tot de training: data, tijden, locaties en voorbereidingen. Ook kun je hier je certificaat na afloop downloaden.

Ik kan niet inloggen in de Influence Hub. Wat moet ik nu doen?

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Ben je geregistreerd in één van onze programma’s als nieuwe gebruiker? Houd er dan rekening mee dat je circa vier weken voor de eerste trainingsdag een activatielink krijgt toegestuurd per e-mail. Nadat je een wachtwoord hebt ingesteld kun je inloggen met je e-mailadres en je ingestelde wachtwoord. Heb je al eens eerder een wachtwoord ingesteld, maar lukt het nog steeds niet om in te loggen? Dan kun je het beste de volgende stappen doorlopen: 1. Probeer een andere webbrowser. De Influence Hub werkt het beste in Google Chrome. 2. Verwijder je browsegeschiedenis. 3. Indien het na bovenstaande stappen nog niet lukt, neem dan contact op met onze Customer Service. Wij helpen je graag verder.

Ik heb nog geen inloggegevens ontvangen, hoe kan dat?

Ben je geregistreerd in één van onze programma's als een nieuwe gebruiker? Dan ontvang je circa vier weken voor de eerste trainingsdag binnen je programma, een activatielink. Als je de activatielink niet kunt vinden in je inbox, controleer dan ook even je spamfilter. Lukt het nog steeds niet om de activatielink te vinden? We helpen je graag verder dus neem gerust contact op met onze Customer Service.

Wat zijn mijn inloggegevens voor de Influence Hub?

Je gebruikersnaam is het e-mailadres dat je bij jouw inschrijving hebt opgegeven. Het wachtwoord kun je zelf aanmaken.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via https://bureau-zuidema.influencehub.eu/nl/user . Mocht dit niet werken, dan kun je altijd contact opnemen met onze Customer Service. Wij helpen je graag verder.

Ik krijg een melding dat mijn account geblokkeerd is. Wat kan ik nu doen?

Na vijf mislukte pogingen om in te loggen, blokkeert de Influence Hub uit veiligheidsoverwegingen je account voor enkele uren. Neem in dat geval contact op met Customer Service. Wij helpen je graag verder.

Wat is de bedoeling na het invullen van de intake?

De persoonlijke intake wordt naar de trainer van het programma gestuurd. De trainer bekijkt of er specifieke wensen of vragen zijn, zodat deze hier rekening mee kan houden tijdens de training.

Kan ik mijn vragenlijst (ISQ / ISI) afsluiten en op een ander tijdstip verder gaan?

Ja, dat is geen enkel probleem. Het programma slaat automatisch jouw antwoorden op. Als je het programma dan later weer opent, staat er ‘Hervat taak’.

Hoe kan het dat ik nergens taken zie nadat ik ben ingelogd?

Het kan zijn dat je een verouderde internet browser gebruikt. De Influence Hub werkt goed vanaf Internet Explorer 9.0 en recentere versies, maar werkt het beste in Google Chrome. Zie je dan nog steeds geen taken na het inloggen? We helpen je graag verder dus neem gerust contact op met onze Customer Service.

Is het mogelijk om de vragenlijst eerder te ontvangen dan vier weken van tevoren?

Ja, dat is mogelijk. We kunnen je in veel gevallen al eerder een activatielink sturen. Neem dan contact op met onze Customer Service. Wij helpen je graag verder.

Hoe kan het dat ik geen grafiek te zien krijg?

Het kan zijn dat je een verouderde internet browser gebruikt. De Influence Hub werkt goed vanaf Internet Explorer 9.0 en recentere versies, maar werkt het beste in Google Chrome. Zie je dan nog steeds geen grafiek na het inloggen? We helpen je graag verder dus neem gerust contact op met onze Customer Service. Mocht je zelf de vragenlijst nog niet ingevuld hebben, maar jouw supporters wel, dan zal de grafiek ook nog niet getoond worden. Zodra je zelf de vragenlijst hebt ingevuld wordt de grafiek zichtbaar.

Hoe kan het dat ik in de grafiek alleen mijn eigen gegevens te zien krijg?

Het kan zijn dat jouw supporters de vragenlijst nog niet afgerond hebben. Zodra een supporter de vragenlijst ingevuld heeft, kun je bovenaan de grafiek selecteren welke resultaten je wilt bekijken. Mocht je er niet uitkomen, dan kun je altijd contact opnemen om onze Customer Service.

Hoeveel supporters kan ik uitnodigen?

Je kunt maximaal 7 supporters uitnodigen.

Van de mensen die ik heb uitgenodigd als mijn 'Influence Supporter', heeft niet iedereen de gelegenheid om de vragenlijst in te vullen. Hoe kan ik iemand anders uitnodigen?

Log in op de Influence Hub en open de taak: "Nodig je Influence Supporters uit". Je kunt op deze pagina de uitgenodigde supporters annuleren die nog niet de vragenlijst hebben afgerond door op 'annuleer supporter' te klikken. Vervolgens komt er een nieuw veld beschikbaar waar je een nieuwe supporter kunt uitnodigen. Kom je er niet helemaal uit? We helpen je graag verder dus neem gerust contact op met onze Customer Service.

Bij het uitnodigen van mijn Influence Supporters heb ik een verkeerd e-mailadres ingevoerd, hoe kan ik dit aanpassen?

Log in op de Influence Hub en open de taak: "Nodig je Influence Supporters uit". Je kunt op deze pagina de uitgenodigde supporters annuleren die nog niet de vragenlijst hebben afgerond door op 'annuleer supporter' te klikken. Vervolgens komt er een nieuw veld beschikbaar waar je een nieuwe supporter kunt uitnodigen met het juiste e-mailadres. Problemen met het annuleren van supporters? Kom je er niet helemaal uit? We helpen je graag verder dus neem gerust contact op met onze Customer Service.

Wanneer één van mijn Influence Supporters de vragenlijst probeert in te vullen door op zijn/haar link te klikken, opent de Influence Hub in mijn gebruikersaccount, hoe komt dit?

Je supporter probeert waarschijnlijk de vragenlijst te openen op hetzelfde device als waar jij eerder als gebruiker op was ingelogd. Door je browser cookies word je supporter doorverwezen naar jouw account. Je kunt dit verhelpen door als gebruiker eerst uit te loggen en dan de supporter link nog eens te openen, of de supporter kan de link openen op een ander apparaat. Lukt het nog steeds niet om als supporter in de  vragenlijst te komen? We helpen je graag verder dus neem gerust contact met onze Customer Service.

Eén of meerdere van mijn Influence Supporters hebben geen uitnodigingsmail gekregen, ondanks dat ik de uitnodigingen verstuurd heb. Hoe kunnen ze toch de vragenlijst invullen?

De uitnodigingsmail is mogelijk terecht gekomen in hun spamfilter. Neem contact op met onze Customer Service. Wij kunnen jouw supporters dan handmatig de link naar de vragenlijst alsnog sturen.

In één van de vragenlijsten vragen jullie naar de naam en e-mailadres van mijn leidinggevende, wat doen jullie met deze gegevens?

Tijdens een programma oefenen onze deelnemers veel met verschillende invloedstijlen en gedragingen. Ook na de trainingsdagen, wanneer deelnemers zich weer in hun vertrouwde omgeving bevinden, wordt er veel geëxperimenteerd en geoefend met gedrag. We sturen graag een aantal algemene tips naar de leidinggevende van de deelnemer. Op deze manier kunnen zij het nieuw geleerde gedrag van de deelnemer stimuleren. We sturen nooit persoonlijke gegevens van de deelnemer. De opgegeven e-mailadressen worden niet gebruikt voor commerciële doeleinden. Lees hier een voorbeeld van de brief die wij naar de leidinggevende van onze deelnemers sturen.

Kan ik mijn supporters een reminder sturen om de vragenlijst in te vullen?

Ja, dat is mogelijk. Log in op de Influence Hub en open de taak: "Nodig je Influence Supporters uit". Elke supporter kan je maximaal één keer een reminder sturen, door te klikken op de knop “Stuur een reminder”.

Hoe kan het dat ik geen supporters meer kan toevoegen, terwijl ik er maar 3 uitgenodigd heb?

Je kunt supporters uitnodigen totdat jouw training begint, daarna is dit niet meer mogelijk. Zijn de trainingsdagen nog niet begonnen en kun je geen supporters meer uitnodigen? Neem dan contact op met onze Customer Service.

Ontvangen mijn supporters meteen een uitnodigingsmail voor het invullen van de vragenlijst?

Ja, zij ontvangen direct een mail, zodra je hun e-mail adres hebt ingevuld. In de mail kun je nog een persoonlijk bericht toevoegen.

Ik ben een supporter en heb een link ontvangen, maar ik kan niet meer bij de vragenlijst komen. Wat moet ik doen?

Het kan zijn dat je een verouderde internet browser gebruikt. De Influence Hub werkt goed vanaf Internet Explorer 9.0 en recentere versies, maar werkt het beste in Google Chrome. Lukt het daarmee nog niet? Neem dan contact op met onze Customer Service. Wij kunnen voor je kijken waar dit aan ligt.

Ik ben een supporter en heb een link ontvangen, maar ik moet een wachtwoord invullen als ik de link open, terwijl ik dat niet heb. Hoe komt dit?

Je zou als supporter geen wachtwoord in hoeven te vullen. Het kan zijn dat je de vragenlijst probeert te openen op hetzelfde device als waar een deelnemer eerder als gebruiker op was ingelogd. Door je browser cookies word je doorverwezen naar het account van de deelnemer. Je kunt dit verhelpen door als gebruiker eerst uit te loggen en dan de supporter link nog eens te openen, of de browsergeschiedenis te wissen. Lukt het nog steeds niet om als supporter in de vragenlijst te komen? We helpen je graag verder dus neem gerust contact met onze Customer Service.

Zijn de antwoorden die ik als supporter over de deelnemer invul anoniem?

De scores die jij geeft zullen bewust niet anoniem zijn. De deelnemer kan zien welke specifieke scores jij geeft voor elk onderdeel. Hierdoor kan de deelnemer concreet zien waar zijn / haar ontwikkelpunten liggen.

Kan de vragenlijst ook in een andere taal naar mijn supporter(s) gestuurd worden?

Ja dat is mogelijk. Nadat je de naam en het e-mail adres van jouw respondent invult kun je kiezen in welke taal (Nederlands, Engels of Duits) je de vragenlijst wilt versturen.

Wanneer is de 720 graden feedback beschikbaar en voor hoe lang?

De 720 graden feedback is circa 6 weken na afloop van de training beschikbaar. Alleen de supporters die eerder al de vragenlijst voor je ingevuld hebben kunnen hiervoor worden uitgenodigd.

Hoe kan ik inloggen in de Influence Hub App?

De inloggegevens van de Influence Hub App zijn dezelfde als die van de online Influence Hub. Jouw gebruikersnaam is jouw e-mailadres en het wachtwoord heb je hiervoor zelf in kunnen stellen. Je kunt de Influence Hub downloaden in de IOS of Android store. Helaas is de App niet beschikbaar in de Microsoft App store.

Hoe kan ik mijn certificaat ontvangen?

Je kunt het certificaat vanuit de Influence Hub downloaden en daarnaast eventueel ook koppelen aan je Linkedinn profiel. Het certificaat is te vinden onderaan de stap ‘De Trainingsdagen’ of ‘Gebruik het in de praktijk’. Dit is afhankelijk van de training die je volgt.

Wanneer kan ik zien bij wie ik in de groep zit?

Op de eerste trainingsdag kun je in de Influence Hub zien wie er bij jou in de groep zit.